SHARE

Inainte de a da buzna in dulapul cu medicamente pentru a trata rigiditatea articulatiilor, durerile de spate sau artrita, incearca frigiderul si camara de alimente. Sa te simti bine este mai usor decat crezi. Pentru aceasta am intocmit o lista de 5 alimente care lupta impotriva durerilor si nu trebuie sa lipseasca din casa:

1. Ardeiul gras are de doua ori mai multa Vitamina C decat o portocala si contine nutrientii necesari pentru tesutul conjunctiv care ajuta la flexibilitate. Cercetarile sugereaza ca persoanele care nu au suficienta Vitamina C sunt mai predispuse la boli de tipul artritei. De asemenea, ardeiul gras rosu contine substanta numita beta-criptoxantina care ajuta la reducerea durerilor.

2. Cartoful dulce are un continut ridicat de beta-caroten, un antioxidant puternic care lupta impotriva deteriorarii celulelor si elimina radicalii liberi din organism.

3. Ghimbirul contine substante chimice ce lucreaza similar cu unele medicamente anti-inflamatorii. Inmuiati o felie de ghimbir in apa calda timp de 5 minute si apoi beti. Puteti indulci cu o lingura de miere. Sanatate curata!

4. Turmericul este un condiment galben-mustar care contine un compus anti-inflamator, denumit curcumina. Acesta ajuta la ameliorarea durerilor prin scaderea substantelor inflamatoare din organism. Presara pudra de turmeric in supe sau in mancaruri si veti da savoare retetelor voastre.

5. Somonul contine o doza consistenta de Omega-3 ce suprima productia de enzime daunatoare cartilajelor. O dieta bogata in Omega-3 reduce riscurile de afectiuni inflamatorii. Iata ce sunt acizii grasi Omega-3 si cum ajuta ei organismul.