SHARE
obiectivele de fitness sfaturi

6 sfaturi pentru a-ti atinge obiectivele de fitness

Un stil de viata sustenabil este important pentru atingerea oricarui obiectiv de fitness, fie ca vrei sa castigi in masa musculara, fie ca vrei sa pierzi in greutate. Dietele restrictive te pot face sa te simti demotivat si sunt greu de mentinut pe termen lung. In plus, nu este deloc o solutie pentru a dobandi un corp puternic, sanatos.

Ce poti face totusi pentru a-ti atinge obiectivele de fitness? Micile schimbari conduc la rezultate semnificative in cele mai multe cazuri.

Asadar, iata cateva schimbari pe care le poti adopta in stilul tau de viata, care te vor ajuta sa iti imbunatatesti sanatatea si sa-ti atingi obiectivele de  fitness.

1). Alege-ti bauturile cu intelepciune! – Daca esti in procesul de scadere in greutate, ai grija la caloriile ascunse din bauturile pe care le bei. Bauturile racoritoate sunt pline de calorii goale, care nu-ti ofera niciun beneficiu nutritiv. Nu te-ar tenta mai degraba o bautura care iti potoleste setea, dar iti si hraneste organismul? Apa infuzata cu fructe proaspete te ajuta sa lupti impotriva oboselii si sa fii mai energic. Adauga in apa pe care o bei bucatoi de mere, lamaie, portocale, capsune si orice alte fructe de sezon iti plac.

2). Mananca micul dejun! -Ai auzit asta de nenumarate ori si probabil o vei mai auzi. Prima masa a zilei este cea mai importanta, ea te ajuta sa iti ‘trezesti’ metabolismul si sa te concentrezi mai bine in timpul zilei. Luand micul dejun, vei obtine o doza de nutrienti si vei fi mai putin tentat sa exagerezi cu gustarile in a doua parte a zilei.

3). Planifica-ti mesele! – Pregateste o lista si cumpara tot ce ai nevoie pentru mesele tale din urmatoarele 3-4 zile. Este mult ma usor sa mananci sanatos, daca iti programezi mesele.

4). Combina antrenamentul cu greutati cu cel functional! – Pe langa partea de cardio, care este extrem de importanta pentru sanatatea ea, antrenamentul cu greutati te ajuta sa-ti revitalizezi metabolismul si sa cresti in masa musculara. Alaturi de acestea doua, antrenamentul functional te ajuta sa iti imbunatatesti echilibrul, mobilitatea, stabilitatea. Combina toate aceste tipuri de antrenament pentru a-ti indeplini obiectivele de fitness!

Incalzezte-te, foloseste greutati potrivite, combina antrenamentul, nu te infometa, hidrateaza-te!

5). Odihneste-te suficient! – Expertii spun ca, fara somn, rezultatele de fitness vor intarzia sa apara. In timpul somnului, muschii se refac, iar acestia sunt cei care vor lupta impotriva stratului de grasime. Dormi minim 7 ore in fiacare noapte!

6). Nu-ti ignora poftele! – Incercarea de a ignora complet poftele alimentare s-ar putea sa nu functioneze si te poate demotiva. Astfel, gaseste un mod cat mai sanatos de a-ti satisface poftele! Aceasta nu inseamna ca te vei rasfata in fiecare zi cu cate ceva ‘bun’.

Incearca sa pui in practica aceste mici schimabari si vei observa beneficiile!