SHARE

Pierderea in greutate nu este intotdeauna constanta. Uneori vedem cum kg scad repede, alteori se intampla sa avem mai multe kilograme decat ziua precedenta, chiar daca ne-am urmat ora de sport. Nu este o problema serioasa, trebuie doar sa faci cateva scahimbari mai vizibile.

Pentru succesul programului de pierdere in greutate este important sa tii un jurnal. Noteaza-ti in fiecare zi ce exercitii ai facut, ce ai mancat, la ce ore, iar daca perioada de stagnare intervine, introdu cateva schimbari in programul tau. Astfel, mentinerea unui jurnal de nutritie si antrenament te poate ajuta sa depasesti mai repede perioada de stagnare.

Stresul te poate face un mancator emotional. Producerea hormonilor de stres ne fac sa mancam chipsuri sarate sau alte alimente procesate. Acestea sunt responsabile pentru cresterea brusca in greutate. Incearca sa te relaxezi si sa eviti perioadele de stres. Poti incerca Yoga si meditatia pentru a preveni stresul.

Orele si modul de a manca sunt cauze ale stagnarii in greutate si chiar a castigarii catorva kilograme, desi urmezi un antrenament fizic. Pentru pierderea rapida in greutate trebuie sa ai 4-5 mese pe zi, in cantitati mai mici si sa incepi ziua cu alimente bogate in nutrienti. Pentru un metabolism bun alimentele trebuie sa contina proteine, carbohidrati, glucide, grasimi bune, vitamine si minerale. Aceste substante nutritive sunt esentiale pentru un metabolism bun.

Poftele sunt cele mai mari obstacole in procesul de pierdere in greutate. Astfel, este important ca prin meditatie si gandire pozitiva sa scapi de aceste pofte de dulce sau alimente nesanatoase.

In ceea ce priveste antrenamentul, daca observi ca nu apar efecte considerabile, schimba exercitiile. Introdu exercitiile cardio in antrenament pentru cresterea intensitatii antrenamentului si punerea in miscare a organismului.

Dupa exercitiile de rutina, odihna este extrem de importanta. Odihna previne riscurile de ranire si pregateste organismul pentru urmatoarea zi de antrenament. In timpul somnului corpul utilizeaza o cantitate mare de celule pentru a recupera celulele deterioarate sau alte functii.

Pentru pierderea in greutate urmeaza orice program cu rabdare. Optimizarea alimentatiei, a antrenamentului si odihnei sunt cheia pentru scaderea in greutate constanta.