SHARE
iarna sport

Temperaturile scazute de afara nu sunt un motiv pentru a sari peste antrenamentul fizic. In timpul iernii, tendinta este de a renunta la exercitiile fizice, insa este esential sa tinem pasul cu programul de fitness si sa invingem letargia iernii. Iata cateva sfaturi pentru a nu renunta la sport in perioada rece a anului:

Gaseste o echipa cu care sa faci sport – acest lucru te va motiva suficient de tare, incat sa nu renunti la orele de antrenament si sa fii alaturi de colegii tai. Suportul si competitia pe care le vei regasi in cadrul unui grup sunt tot ce trebuie pentru a ramane activ. Sporturile de echipa precum fotbalul sau tenisul sunt optiuni bune in aceasta perioada, mai ales ca exista terenuri acoperite si nu este necesar sa stai in frig;

Sporturile de iarna sunt o buna oportunitate sa inveti ceva nou si sa te mentii activ in perioada iernii. Snowboard-ul sau ski-ul sunt sporturi care antreneaza intregul organism. Daca nu ai parte de zapada, atunci patinajul sau hocheiul sunt doua optiuni pentru a-ti pastra energia in timpul iernii.

Antreneaza-te pentru un eveniment viitor – atunci cand ai un obiectiv setat motivatia dispare mai greu. Asadar, alege-ti un eveniment sportiv ce urmeaza sa aiba loc in sezonul de primavara si antreneaza-te inca din timpul iernii pentru el.

Antrenamentul de acasa este poate cel mai usor de realizat, deoarece nu presupune deplasarea la o sala de fitness, dar necesita o motivatie puternica din partea ta. Iar daca nu poti sa urmezi un program strict, un antrenor personal poate veni la tine acasa pentru antrenament.

Redefineste-ti obiectivele – iarna vesteste un sezon nou, un nou inceput. Pe de o parte vorbim de un an nou, in care cu totii ne dorim sa intram cu dreptul, iar pe de alta deschide sezonul de primavara cand schimbam garderoba si vrem sa avem un trup bine lucrat. Scrie-ti cateva obiective de fitness pentru primavara pe o foaie de hartie, lipeste-o pe perete si efectueaza antrenamentul in fiecare zi. Cu siguranta vei intra cu dreptul in anotimpul cald.