Traim intr-o lume a diversitatii, a multitudinii optiunilor atunci cand vine vorba despre alegerea unui serviciu sau produs. Intr-o astfel de situatie, un manager se poate simti coplesit in incercarea de a-si face vizibila afacerea, mai ales atunci cand nu detine bugete importante de promovare. Exista, totusi, situatia in care produsul si calitatea serviciilor pe care le ofera sa fie suficiente pentru a atrage clientela. Dar ce inseamna calitatea unui serviciu? Standardele internationale amintesc o serie de caracteristici, intre care: accesul la serviciu si disponibilitatea acestuia, curtoazia, atentia si abilitatile de comunicare, durata proceselor de prestare a serviciului, atractivitatea facilitatilor asociate cu serviciul. Toate acestea pot fi azi asigurate cu mai multa usurinta, prin intermediul unui program de gestiune.
Spre exemplu, aplicatia de gestiune programari Agenda365, disponibila atat pentru web, cat si pentru mobil, iti permite sa accesezi informatiile despre clienti si echipa de specialisti ai afacerii de oriunde ai fi, scurtand astfel timpul de asteptare al clientului. Dedicata saloanelor de infrumusetare, cabinetelor medicale, restaurantelor si chiar service-urilor auto si statiilor ITP, pe platforma Agenda365 poti face programari clientilor si poti scoate rapoarte de incasari pe zile, saptamani, luni, atat pentru un specialist sau punct de lucru, dar si global, pentru intreaga afacere. Aceste facilitati imbunatatesc timpul de livrare a serviciului si contribuie la cresterea calitatii lui. Mai mult, aplicatia de gestiune permite initierea discutiilor intre membrii echipei prin intermediul unui chat intern. Mesajele sunt transmise in timp real, permitand o comunicare rapida si solutionarea unor aspecte care pot ingradi livrarea unui serviciu, daca nu sunt realizate la timp.
Cum te ajuta acest program de gestiune sa iti fidelizezi clientii?
Agenda365 vine cu o serie de beneficii care te ajuta nu doar sa ai la indemana toate informatiile despre clienti, dar si sa vii in intampinarea acestora. Grija si proactivitatea sunt calitati extrem de apreciate de clienti, iar acum este mult mai simplu sa fii aproape de ei.
Avand la indemana dosarul electronic al pacientului (in cazul cabinetelor medicale) ori al clientului de restaurant/salon de infrumusetare, ai acces la istoricul sau si astfel iti poti adapta serviciile in functie de nevoile acestuia. Vei fi mai apreciat si ii vei castiga increderea. De asemenea, programul de gestiune Agenda365 iti ofera posibilitatea de a trimite clientilor notificari prin SMS sau email. Aceste notificari pot fi de tipul: reamintirea unei programari, anuntarea unei oferte speciale, urari cu ocazia zilei de nastere/onomastica a clientului, etc. De asemenea, in functie de acordul GDPR primit de la client, poti trimite newslettere periodice prin email. Aceste facilitati denota abilitati de comunicare si inlesnesc cresterea calitatii.
Asadar, folosind un program de gestiune programari, precum Agenda365.ro, administrezi mult mai usor programarile/anularile clientilor, serviciile achizitionate de acestea, incasarile pe anumite perioade de timp ale specialistilor si vii in intampinarea clientilor cu ajutorul campaniilor de promovare, cu ajutorul carora te pozitionezi „top-of-mind„, asigurandu-ti succesul!
Citeste si: Cum sa ai grija de ochii tai in era digitala?